Zobrazení ženského těla, i nedokonalého, hojí zraněnou duši

10.12.2015 15:58

To je můj pocit, který si někdy odnáším po focení žen, především při "budoárku" (boudoir styl, žena intimně, často v prádle, s luxusními doplňky, s vizážistkou).

Oslovují mě ženy, co si chtějí udělat radost a mít super sexy a smyslné fotky. Pro sebe, na památku, pro partnera, pro velké překvápko. A pak jsou tu velké proměny. Splněné sny na svém těle - rovnější
zuby, pevnější ňadra, plastická chirurgie víček, nová štíhlejší postava např. po porodu a dlouhém cvičení... A teď je tu velké přání uchovat si obrázky na svou velkou změnu.

A pak jsou tu ženy zraněné. Křehké duše, bolavá místa, ženy, co se právě postavily na své nohy, chtějí vykročit do života znovu. A jinak. A takový zážitek s focením ve stylu boudoir je pro mě šťavnatá radost do
nového života.

Já vám, ženy a dívky, moc děkuji. Věřte, obohacujete vy mě a vy mě děláte krásnější a lepší...