Nosí fotograf podvlíkačky?

07.03.2016 01:45

To si tak vymyslíte focení na sněhu. Tedy se předpokládá mráz, aby ten sníh vůbec vydržel. A co by vypadalo na ženě hezky? Něco křehkého, ženského, nejlépe šaty, dlouhé, plesové, ale s holýma rukama a hlavně s holými rameny. To se to fotografům směje za objektivem. Když si jsou pěkně v zimní budně, s čepicí, třemi triky a nejlépe v teplém spodním prádle. (Mimochodem bych chtěla vědět, jestli mužští fotografové nosí na mrazivé focení podvlíkačky jegorky. Jak je to???) A pak ty zkřehlé dívky, jo, je mi jich skoro líto. Ale co by člověk neudělal pro dobrou fotku, že?

A tak jaký je pak rozdíl mezi fitkem, kde trenér řve: "Skoč tam," a žena: "Ne, to nedám." Ale on trvá na svém: "To dáš." A mezi fotografem: "Sundej bundu, to rameno odhal, usmívej se, jako že je ti teplo." To se takový fotograf může smát, dokud si nevymění roli s modelkou. A pak ouvej, toto studí. Modelka mě nemilosrdně donutila lehnout si na sníh - a to jsem měla svetr - překvapivě to studilo po pár sekundách. Když jsem ležela na břiše, lokty byly okamžitě mokré. A že byly prsty zkřehlé a červené? No a? Mimochodem, kam se hrabe ginkgo biloba, co prokrvuje konečky prstů :-)

A tak máme krásný a akční fotky. A užili jsme si to. A já to prostě miluju :-)

GALERIE ZDE (zatím jen malá část)